tirsdag den 11. maj 2021

Tro, Håb og mit liv 11/05/2021

Tro, Håb og mit liv er overskriften. Men hvorfor nu den overskrift.

Jeg tænker rigtigt meget her for tiden, grunden til at jeg er nød til at tage nogen valg og nogen chancer.- ja jeg kan tænke😄

Jeg har selvfølgelig valgt, at dele med min far, desværre var hans reaktion ikke som man kunne håbe. 

De tanker jeg går med nu, er ikke noget jeg vil dele med andre endnu. Mine tanker om at tage nogen valg og beslutninger, som jeg mener er de rigtige og godt for mig !

Min far mener desværre, at det er at spille Russisk roulette angående det. Han tror IKKE   på at den chance- det valg er godt for mig! Tvært imod rigtigt dårlig for mig. Han kender bare ikke sin datter særlig godt, når han tror det - Helt ærlig, hvordan kan man få sig selv til at kalde sin egen datter Russisk Roulette ?, Just asking? men  godt være han ikke, har kaldt mig det direkte, men jeg føler mig stadigvæk såret over det.

Det på virkede mig selvfølgelig, hans holdning til tingene, at han IKKE tror det er godt for mig.  Men så kom jeg jo til til tænke på noget.


Hvergang vi træffer et valg, er en chance - Enten kan det gå rigtigt godt eller gå knap så godt. 

Dette her citat elsker jeg, for det er sandt. Billedet er lånt fra nettet.

Jeg har truffet nogen knap så gode valg i mit liv, og taget nogen  valg, hvor der er kommet noget godt ud af.

Et måske lidt dårligt eksempel: Når man åbner sit hjerte for en fyr, det er jo chance at tage, rom blev ikke bygget på en dag. At få ting til at funger tager tid.Et godt  forhold tager tid at opbygge, var der engang klog kvinde som sagde til mig.

Et andet eksempel er: Da jeg flyttede tilbage til min ex i 2019, hvor jeg enlig var flyttede fra ham, så dum jeg var, flyttede jeg tilbage - Det var en af de rigtige dårlige beslutninger jeg har taget igenmen mit liv, men at flytte til Råby er et af de bedste beslutninger i mit liv, selvom jeg var bange for at blive ensom, men jeg fandt hurtigt nogen mennesker, at snakke med. Så jeg blev ikke ensom.

Så vores liv er fyldt med chancer, valg vi skal tage.

Vi sidder på øen, hvor jeg bruger meget tid på at tænke over livet.

Jeg tror 100% og håber at den chance jeg vil tage om noget tid er det rigtige for mig. 

Så at min far  IKKE er enig med mig, det er hans problem, for det er intet problem for mig.  For jeg tror på det og det er mit liv.

Jeg ved aldrig vil blive ensom ( Tak for mobilen og de sociale medier), uanset hvor jeg er i verden og  hvad for nogen chancer og beslutninger jeg tager, vil jeg altid have nogen som støtter mig bag mig. 

Jeg ved altid vil have Funny bag mig, hun er der altid, altid glad og logerende og den støtte der får mig igennem de svære tider. Også denne her tid, hvor jeg traffer et valg og tager en chancer igen, som jeg glæder mig til at tage. Lad os kalde det en NY START.

Jeg har fået så meget attitude og tro på mig selv, så jeg tør sku godt at tage den chance her, for den betyder meget mig. Jeg glæder mig til at tage den. 

Og er folk ikke er enige, så må de jo være uenige, men det er her mit valg, min chance og MIT LIV.  Skulle jeg lade være med at tage den chance, bare fordi min far eller andre ikke er enig med mig, om det er en god ide. Nej, jeg skal tage den chance, hvis jeg føler for det og det gør jeg virkelig.

Så mit råd er: Har du noget du drømmer om og rigtigt gerne vil, så tag chancen. Det kan gå 2 veje, det kan gå godt eller det kan gå skidt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar