tirsdag den 4. maj 2021

Jeg er skuffet !!! 04/05 2021

 

Jeg gik lige en tur på  11,20 km med Funny her i dag D.04/05/2021

Selvom om det blæste og det regnede, så  tænkte jeg: " Så bliver vi da blæst igenmen og Funny vil sove hele dagen". Ganske rigtigt Funny sov resten af dagen til kl.20 - Hvor vi gik en hurtigt tur om Råby Gadekær.





Mange folk hader Flexliner - Jeg kan godt lide dem, hvis folk bruger dem fornuftigt.
De gåture jeg, hvor jeg kun går på landevej og grustier ned til fjorden, så har hun flexline på, men er det feks vores 5 km gåtur, som går igenmen Dalbyover eller en runde om Gadekæret så har hun almindelig snor på

Går vi inde i Randers By, eller skal træne er det også almindelig snor men er det fx ud og gå med hundevenner, så må flexlinen godt komme på, men jeg sørger uanset hvad at have hende på venstre side, så vi undgår snore der vikler sig ind osv.
Maxi zoo har tilbud på flexliner -189 kr for 8 meter og snoren flad som tape 



Grunden til jeg nævner Flexliner er pga. jeg var ude på noget jeg havde hørt en gør og det kostede hans hund. Pga. det som jeg kalder  lud doven og nul hjerne.
Tage hunden ud af bilen, lade den rende løs og køre hen af en grusvej !!

Jeg ved godt vejret idag, virkelig har været surt, men alligevel ?


Jeg står virkelig og er mundlam og bander, for jeg forstår ikke at gør sådan noget.
Jeg ved ikke om det er engagns tur, men jeg ville aldrig turde at gør det på den ALDRIG!!



Hvorfor spille Russik rollete med hundens helbred ( hvis den bliver ramt af bilen, hunden er jo hurtigt)

Det er forstår jeg virkelig ikke, jeg troede mennesker var klogere??

Men desværre nej :/ 

Jeg er skuffet !!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar