fredag den 26. marts 2021

Opfølgning af Udredning af ADHD og udvikling

 I Januar startede jeg hos Psykiater Asker Stiig -Inde i Randers.

Første samtale var stille og rolig, hvor vi snakkede om min fortid osv. Og det var hårdt at åben sig igen, på den måde.

Så har jeg været til yderlige samtaler - Og nr.2  samtale, sagde Psykiater at han mener IKKE  det er ADHD, Borderline eller andre diagnoser men simpelthen følgerne af omsorgsvigt fra de første 16 Måneder da jeg boede på børnehjem i Indien.

Så får man jo nogen ting med - fx: Følesesessigt skader, som nogen måske synes det minder om ADHD.

- Jeg har stadigvæk mine begrænsninger på nogen ting: Jeg vil ikke kunne klare et fuldtids arbejde, lige foreløbigt. Men målet er et fuldtids arbejde.

Og de ting har jeg accepteret og arbejder med nu, og jeg har ærligt aldrig haft det bedre <3 

Funny og jeg ved Råby´s Gadekær. Vi er så heldige at vi bor i Råby <3 
Billedet taget af min mor på min fødselsdag. 16 marts

Efter jeg har fået mit eget sted og desværre måtte erkende at katte og Funny ikke fungerede. - Hun kunne klare at de løb og legede og det stressede os alle.

Så er der kommet en helt anden ro på os, mig selv især. Meget mere overskud. Vågner kl:06:30 -07:30, står dog først op efter 30 minutter, for skal lige vågne stille og roligt. jeg går i seng ved 19 -20 tiden også ligger jeg og ser film eller skriver med veninderne :) 

Og det har jeg aldrig været god til, at stå tidligt. Så det er en fantastisk at opleve den udvikling der er for mig

Min far, min mor, min moster og min gode kammerat Trygve og mine aller tætteste veninder siger alle sammen: Hvor har du udviklet dig på det seneste, meget mere i ro og harmoni med dig selv. 

Min far siger også : Føler også den gammel Kathrine er tilbage.

- Mit svar er bare: Det er IKKE den gammel Kathrine, men den nye Kathrine. Den gammel Kathrine, var blød i bolden og dum og langt fra fornuftigt !  

Den nye Kathrine er fornuftigt, hviler i sig selv, i sin fortid, bruger hovedet mere end den gammel Kathrine - MEGET MERE. Selv med alder når det gælder kærlighed, har jeg gået fra 50- 53 år og ned til de 30 -40 år ;) Lige på den front er der intet spænende nyt.

------------------------------------------------

Der kommer et opslag med op føling af de sidste par måneder - senere idag eller imorgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar