torsdag den 21. januar 2021

Skrive workshop og udredning ADHD

I mandags kl.19.30  var jeg til mit aller første skrive workshop og det var virkelig lærerigt og fik selvfølig skrevet en masse noter. Det har givet mig lysten til at forsætte med mine tanker om at skrive en bog i den kommende tid.
 
Det her er Guldrutens 5 faser, som bruges til når man skriver en bog. 
Så man har en plan og struktur med sin historie-  Følger man den så kan man nå lang
t.

Jeg har fået meget mere lyst til at skrive, jeg ved også godt hvad jeg vil skrive om, når jeg kommer så langt, og min ide om hvordan bogen skal se ud og hvor langt den skal være.

Forfatter Lene Dybdahl -  var god til at fortælle og videre give en masse GULDKORN til os Forfatter spire eller forfattere der er gået i stå med deres bog.

Har altid synes det var sjovt, at skrive men jeg har altid troet man skulle være høj uddannet for at skrive historier. Det skal man slet ikke, så nu overvejer jeg selvfølig om skal melde sig til flere forfatter workshops osv. så jeg kan blive endnu bedre. Tiden er jo alligevel til det i disse coronatider.

Nu må skæbne bestemme, hvad vej jeg skal tage ;) Nu må vi se ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår (20-01-2021) var jeg til min første samtale hos min Pskyiater inde i Randers. Jeg var virkelig spændt, hvordan det ville gå og hvordan det ville gå.

Jeg skal udredes for ADHD og jeg har også kun ventet 13 måneder for at komme til samtale. 

Det gik rigtigt godt og har allerede en ny tid d.3 Feb 2021 og der skal der snakkes om hvad der skal ske fremadrettet osv.

Så det bliver et spændende forløb i den kommenden tid.

   

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar