tirsdag den 30. marts 2021

30/03/2021



 Sikke et vejr at vågne op til ! Der var også forholdsvis varm da jeg vågnede.

Rengøring af hjemmet inden vi fik besøg af verdens bedste Eva og hendes skønne lille Whippet Lily.

Vi havde i langtid aftalt at vi skulle mødes til gåtur og hygge. Eva havde taget TRÆSTAMMER med, man må godt få en enkel lille IKKE keto kage ;)  Jeg havde købt sukker fri IS , WOW den var god.

Lil fik strukket ud for hun var løs det meste af tiden, mens Funny var i snor -1 pga hendes ryg, 2 pga ser hun noget, får jeg fingeren.

Vi tog et sted hen, jeg havde fået vist af min far og papmor Patricia. Sikke en ro og de smukkeste omgivelser og dyreliv

Her lidt billeder og videoer

Verdens bedste hunde 

Lily er ikke så glad for det med billeder som Funny


Farvel og tak sagde Lily

Funny og Lily ved fjorden, og what a Party


De kunne heldigvis tørre inden de skulle ind i bilen igen.
Lily løb sig tør og Funny hoppede sig tør

Ca. 2 km tilbage af gåturen


Funny har indviet haven idag, for første gang er hun løs i haven og løs siden hendes fiberskade.
Hold da op en fest hun havde og hun nød det. Og jeg nød at se en glad hund


Det blev til 4 km gåtur med masser af kvindes snak og hygge  og grin.

Jeg var jo spændt på, at hvordan Funny ville have det med en anden hund i huset. Da hun har stærkt resurse forsvar overfor hendes sted og ting.

Det gik over alt forventing - Da de kom ind i huset, lagde de sig til at sove, da Eva og jeg satte os for at spise og snakke lidt mere ;)

Hun gik bare kold

Lily sagde også godnat

Når hun ligger op gulvet, og hun ligger sådan  der, så er hun virkelig træt

Sukker fri is - KAN ANBEFALES
Træstamme og is, var en kombination synes Eva og jeg




1000tak til Eva og Lily for en skøn snak og nogen gode timer og godt selskab.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar