onsdag den 31. marts 2021

Alisiya -31/03/2021

 Alisiya er min Bedste Venindes Nyfødte datter på 11 dage.

Alisia betyder utroligt meget for mig allerede. Hun er min bedste venindes datter  og jeg har fået titlen Moster(  Bonus Moster) og jeg er blevet valgt til Gudmor. Den titel er jeg meget stolt og beæret af at få.

Tak til Maria og Ali Papa (kælenavn ) for den kæmpe tillid.

Idag d.31/03/2021 var jeg inde i Randers, for at handle ind til mig selv og sammentid var inde og hjælpe Maria mens Ali Papa skulle ordne nogen ting i Århus. Så havde jeg lovet at hjælpe så meget jeg kunne.

Jeg fik handlet ind til en god tøse middag, luftet Miklo, lavet mad og holdt Alisiay og eller virkelig veninde hygge på højeste plan.


Alisiya og jeg - Dette blev også mit nye profil billede



Mor Maria havde mobilen fremme

Elsker dette her billede 

Maria fangede mig fra denne vinkel, skulle lige sidde ned bare lidt

Jeg er helt solgt og jeg elsker den lille pige

Jeg bliver helt skruk

Min verden er gået i stå

Lige lidt øjenkontakt, mens vi har os en lille kvinde snak

Jeg var ude og gå i det vildt gode vejr med Miklo - Hyggelig gåtur, der var satmer meget fart på ham idag




Hel kylling i ovn og masser smør og krydderier


Rigtigt lækker og nem mad 

Funny havde jo været alene og fik  knap 1 time gåtur, da vi endte oppe hos min veninde fra Råby

Funny og jeg

Der er en som holder med Hejren

Alisiya er født. 20-03-2021 kl. 13.55  Et vidundelig menneske er kommet  til verden <3

Alt i Alt en fantastik dag med sindsyg meget kærlighed til et lille menneske <3

Ja jeg er virkelig baby skruk, ja måske når jeg møder den rigtige vil jeg da gerne ha en eller 2 børn. Der går tid inden det sker, så Alisiya får alt min kærlighed sammen med Funny <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar