lørdag den 9. januar 2021

2020= Corana år og et nyt liv

09-01-2021

Corona indtog hele verden i Foråret 2020.
Lover at gør det kort med CORONA delen, den er kedeligt at skrive om.

Det betød også at Danmark måtte lukke ned -  Butikker, Storcenter, skoler og de fleste arbejdes pladser. Som resten af verden også gjorde, især Italien og Spanien var hårdt ramt, hvor der blev lavet udgangs forbud. Kun dem med hunde måtte lufte deres hunde og måtte ikke gå særlig langt væk fra deres bolig og sær regler angående indkøb osv.

Det betød at jeg måtte være hjemme i 3 måneder med min daværende kæreste Torben, forklare længer nede hvad der skete.

Mit elskede Job In Place var jo desvære også lukket  pga. Corona og Torben var også hjemme det meste af dagen.
Dagene blev mere og mere ens og kedelige og tiden gik virkelig langsom

Da Danmark endelig begyndte, at lukke lidt op igen for samfundet måtte jeg endelig starte på Job In Place og det var rigtigt godt for mig - psykisk, komme op og møde nogle andre mennesker end ens kæreste osv. 
Og derfra åbnede det danske samfund langsom op og med restrationer og regler. MEN  bedre end at gå hjemme.

Den 1 Juli fødte min lille Gris Panik 6 skønne baby grise og hvor 2 af dem blev solgt til den bedste familie i Råby 8970.

Og den familie kom 1- 3 gange om ugen og fruen i huset Anna og jeg begyndte at snakke rigtigt godt sammen.
Og idag er Anna en af mine bedste veninder.

I September valgte jeg så at sige STOP til Torben, vi var IKKE gode forhinanden mere langtfra, vi kunne ikke snakke sammen mere uden, at det blev til et skænderi.

Så det var bedst for os alle sammen, Torben, hans søn på 18 år, hundene og jeg.

Jeg flyttede til Kristrup i en lejlighed hos min gode kammerat Niels og sov på hans sofa  med 2 hunde og 1 mor kat og 2 killinger. 
Den mand holdte mig ud i 2 måneder!
Og forkælet mig og dyrene og hjulpet mig på alle måder ! 1000 TAK Niels, Elsker dig min ven <3 Uden dig ved jeg ikke, hvad jeg ville ha gjort!!  
Du er virkelig en ven for livet og jeg skylder dig virkelig mit liv <3

Takket været Anna og en anden skøn kvinde fra Råby, fik jeg fat i dette skønne hus jeg har nu.
Her har jeg boet i 2 måneder sammen med soulmate og 3  katte .

Jeg har aldrig haft det bedre end, jeg har det nu <3 Hus, have og en masse venner og veninder, mit liv er skønt.
Tak til Trygve for alt din hjælp og støtte på den ene eller anden måde og tak fordi du er den du er <3

Det var lidt fra mig  denne gang .


Ingen kommentarer:

Send en kommentar