mandag den 18. januar 2021

Funny og ny ide

 Efter jeg lige har lagt et trist opslag om, mine katte, vil jeg også komme med et rigtigt glædelig opslag

Som handler om Funny - Darwins Legacey Infinti 

Lørdag d. 09-01-2021  fik Funny og jeg fornem besøg af Funnys opdrætter sammen med Funnys søster til gåtur.

Funny og hendes smukke søster sammen efter gåtur
Funny som nogle ved, er Funny en udstationeringhund = At opdrætter står som 1. ejer og  kan hente hunden hjem og tage kuld hvalpe.

Men jeg har fået overdraget ejerskabet af Funny - Det fulde ejerskab, så nu er hun min og kun min hund ❤

Jeg er mere end lykkelig, for mit ønske var at hvis Funny nu skulle ha hvalpe, skal det kun være mig der skulle ha det kuld, og det ønske er gået i opfyldeses, men nu må vi se om Funny skal ha hvalpe ? Hvem ved hvad fremtiden .


I sidste søndag havde Funny og jeg fint besøg Mette Wulff-Jensen og hendes skønneste Sheltie dreng ( Shetlands sheepdog ) Loui, som vi kender gemmen Ringtræning ( udstilling træning ).

Det blev til en god lang tur på 8 km og en masse gode billeder 


Hun sidder og kigger på - lig mærke til baggrunden

Funny fik et kys af Loui

Funny og Loui

Vi skulle lige prøve  "hest" - Gå i mellem mine ben og blive



Hun nyder udsigten



My girl

Elsker hendes øjne

Elsker dette billede 
1000 Tak Mette Wulf-Jensen for de skønneste billeder 


Ghost og Funny igår aftes ( 17-01-2021)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har længe fulgt en forfatter og en ekspert i Online kursuser  Lene Dybdahl 

Også starten af 2021  lagde hun op at hun ville holde et Online Workshop om, hvordan man får sine tanker ned på et stykke papir og begynde at skrive at tekst der blive til en historie. 

Da jeg opdagede det, tænkte, nu gør jeg det og meldte mig til.

Det glæder jeg meget til, for at se om det er noget jeg virkelig skal forsætte med, og det tror jeg det er.

Skal nok fortælle imorgen om hvordan den workshop var.

Det bliver virkelig interessant. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar