mandag den 18. januar 2021

Nytår = Nyt standpunkt

Det er den.18-01-2021 og sidder i min sofa og tænker over nogle ting som knuser mig, lidt meget.
Kiara - Missemor

Skal prøve at gør historien kort 

Kiara fik d.30.08.2020 et lille kuld killingerne på 2 stk.  En meget lækker lille hun kat, deres mor. 
Og en han killing som ligner deres far (staldkat/vildkat), onkel(Kiaras bror Silver - død)  og morfar ( Tiger - død)

Hun killingen Foxi - Januar 2021

Han killingen Ghost - Januar 2021

Det har aldrig været min plan, at skulle beholde, Ghost  af 2 grunde : 1 Han er en hankat og 2 vil ikke ha 3 katte. - Men synes det var synd at skille de 2 søskende ad .
Men efter Funny, kattene og jeg flyttede i hus, killingerne er nu snart 5 måneder.
Så er der sket lidt ændringer i mine planer og tanker. 

Funny har desværre 3 - 4 gange røget på Kiara. Den ene grund var fordi jeg havde glemt at lukke Funnys bur, og hvor det endte med Kiara fik en skramme i hovedet. 
Anden gang pga. nogle grønsager som stod i gangen - uden der skete noget.

De 2 andre gange, har været med  blottet tænder til Kiara, fordi hun bare ligger fredeligt på en lænestol Puff.

Det er synd for Funny, at hun ikke kan slappe 100% af pga hun er altid opmærksom på kattene, når de bare bevæger sig og går rundt i huset. 
Jeg har i et par uger, gået og vendt og drejet nogle ting og mine tanker med et af de mennesker, som kender mig godt.

I starten tænkte, at jeg kunne nøjes med at få kasteret Ghost. Og finde et nyt hjem til ham.
Men nej, jeg bliver nød til at skulle af med 2 katte, 2 af mine små hjerte børn og mine kæreligheder.

Det bliver min ELSKEDE Kiara som er Mor og hendes Datter Foxi.

Jeg har valgt at beholde Ghost, han er den roligsete af alle kattene , den som fortrækker at ligge hos mig, selvom Funny er der  ( De 2 andre er usikker på Funny) og det betyder at jeg skal ha fundet DET PERFEKTE HJEM til Kiara og Foxi HELTS SAMMEN.

Ghost og Foxi korttid efter vi var flyttet i huset

Foxi, min elskede Foxi Boxi - Januar 2021


Ghost og Foxi - December 2020

Her er Kiara, da hun gik i fødsels. Kommer til at savne den store personlighed

Kiara da vi boede i middeltiedig i lejlighed 

Foxi sover på de mærkeligste sove stillinger - December 2020
 
Det gør mig virkelig ondt, at det er endt ud i at jeg er nød til at tage den beslutning. Men det er det bedste for alle.

Kiara er opvokset hos min ex og jeg , hvor vi boede på en farm, hvor de var vandt til at være ude.
Men jeg vil ikke have ude katte - af flere grunde. 1 Bor ud til en stor vej, 2 det siges at der pludselig kan forsvinde katte fra byen.
Og den uvished kan jeg ikke klare, hvis de pludselig ikke kommer hjem.

Kiara og Foxi skal ud sammen og bo. De er som 2 dråber Vand,  lidt forskellige i farver men ens i sindet - De gør præcis hvad der passer dammerne, de vil godt putte men når det passer dem og gerne løftes og de elsker at snakke og vil ALTID ha det sidste ord.

Ser helst at de bliver indekatte <3

Jeg kan ikke beskrive, hvor knust og trist jeg er . Mit eneste ønske er at de får det perfekte hjem, hvor de kan blive gammel og grå sammen.

Kiara er fra d.3 Maj  2019 og Foxi 30.August 2020 

Havde lovet mig at det ikke skulle ske, at de skulle omplaceres, men nogle gange må sætte sine egne behov bagerst i køen og tænke realistik, selvom det er svært at tro på, at jeg kan tænke realistisk, men det kan jeg når jeg har en som skubber til mig ❤ og tak for det. - du ved hvem du er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar