onsdag den 22. maj 2019

Påske ferien 2019

Påske ferien i 2019 har været i det bedste vejr 😀

Torsdag: Stod på alene hjemme tid= hane slagtning og alene hjemme tid.

Torben og hans søn var ude ved nogle og ordne nogle ting hos nogle venner fra tidlig morgen til aften

Så jeg valgte at sætte musik på fuld lyd, og slagte 2 haner.

Jeg skulle ha slagte 4, men magtede 4 stk...

Så jeg tog Funny med uden for og bandt hende 😀
Og hun fik et tæppe også ellers var hun god bare til at
Desværre var min økse særlig god, så  jeg måtte ringe til vores udlejer og spørger om han havde en jeg måtte låne.

Det havde han heldigvis, så han kom med øksen  😀 Tak til udlejer 😀

Så fik slagtet nr.2 hane
Funny og jeg nød at sidde uden for i det gode vejr og plukke haner

Hun lå bare og hyggede sig i solen
 Storm og Bella var indenfor men de var stærk utilfreds med
Så tog jeg dem og vandt dem 🙂

Lidt leg mellem Bella og Funny, ellers lå hunde stille og roligt mens jeg plukkede haner 😄
Rester af vildsvin kød, tørret i oven til en god håndfuld godbidder til hundene

Da jeg skulle være væk i 1 døgns tid, så skulle jeg lave madpakker til hundene. Så det var nemt nok for min kæreste Torben at fodre de andre 4 hunde


Funny under bad 

Fredag:

Det var den 19 April og Funny var tilmeldt til Myndeklubbens  Udstiling 😀

5 af Funnys søskende kom, hvor den ene var tæve hvalpen  Lotus næsten helt hvid 😀😍

Funnys kritik:
Kritik til hund DK14902/2018:
Feminin tæve af udmærket type og helhed, godt hoved og udtryk, velpigmenteret, korrekte øjne, god underkæbe, korrekt bid, velansatte store øre, prima hals, prima overlinie, stærk kryds, velansat hale, typiske vinkler fremme og bag. må ikke blive mere vinklet i overarm, korrekt front, gode benstammer og poter, rør sig ganske godt rundt i ringen, prima pels og temp.


Jeg synes det er en rigtigt god kritik på Darwins Legacy Infiniti aka Funny 😀

Mega hyggelig dag med min dejlige kæreste Torben og Funnys  5 søskende

Video af Funny og Lotus sammen
https://youtu.be/Cyr3hjBJp4U






Og kæmpe ros  til Steffen som løb med sin låne hunden Lotus, da Lotus mor ikke kunne løbe pga.dårlig ryg 😔

Steffen du er mega god og kan blive vildt god til det 🙂😀





 Lidt billeder fra  udstillingen   🙂

Lørdag og Søndag
  Havde jeg glædet mig til, da Funny og jeg skulle på Midtjydsk Greyhound bane og til årets første Væddeløb dag  😃
Vejret den dag var så skøn og varm 😃❤

Jeg skulle sove hos en gammel ven fra hunde verden

Hun er også min ex svigermor( Dog har hun ingen kontakt til min ex)

Og vi havde ikk rigtigt set hinanden i nogle år før vi begyndte at se  hinanden  på Greyhound banen  😃

Det er mega hyggeligt at være afsted til væddeløbs træning og løbs dage 🙂
Søde mennesker
Her er lidt billeder fra Årets Første løbsdag 😃









Tille og Funny 
Strækker ud efter en lang dag på Greyhound banen 





Birthe og jeg fik rigtigt lækkert kød og god salat 

Om søndagen skulle vi træning på Væddeløbs banen

Torben kom med Storm

Birthe kørte mig og hundene hjem fra træningen

Video fra søndagens træning

https://youtu.be/a0PH9fFUBKQ

Tak til Dan Mathisen for at optage hendes træning 😃😃😃

Hundene faldt i søvn da de kom hjem og gjorde jeg også

Mandag:

Var vejret igen super godt, så vi pakkede Funny og Storm og kørte mod Raunsmed  Fjerkræ som ligger ved Løkken

Vi skulle ha 6 Tværstribet skov høns og  4 gæslinger
Desværre døde en gæslinge 2 uger efter ankomst hos os


Efter vi havde hente dem, tog vi lige lille tur tur til Vester Havet, så hundene kunne strække lidt ud ved vandet

Funny

Storm

Selfie


Storm i sit retteelement 

Han nyder det

En stille stund 






 En video fra vores strandtur

https://youtu.be/aJoH8BVzHtA




Min kæreste Torben og jeg

Og Storm

Efter det tog vi og besøgte min Farmor  og farfars  sommerhus

Det blev solgt da min farfar døde i 2015

Det lignede sig selv og at se det sommerhus

Mange minder kom til mig og nogle jeg ikke har kunne huske men kom til mig

Tårene kom frem og savner de stunder i sommerhus 😭😢❤❤🙂
Jeg er taknemlig for at Torben ville med forbi se det gammel sommerhus ❤❤❤❤❤❤

Det tog også kun næsten 1 måned for at få skrevet dette opslag....
Mest fordi jeg har været træt og manglende overskud, så skrev det hen af vejen





Ingen kommentarer:

Send en kommentar