lørdag den 16. februar 2019

Sikke en god dag 16-02-2019

Foråret er på vej


Det har virkelig bare været en skøn dag.

Jeg er lige blevet  90%Rask  efter næsten 3 dage, hvor jeg har været forkølet.

Jeg har i perioder, næsten ikke kunne trække vejret når jeg lå ned. 

Men fik mere og mere energi, så efter 2 dage ca. Hvor jeg ikke har været uden for en dør.
Var det bare rart at komme ud igen! 

Så tog det varme tøj på og gik en lille tur med Funny og fik taget lidt billeder af hende.
Bag efter gik jeg igang med nogle af mine protjekter i stalden og hønse gården



Min Podenco Ibicenco Funny
Så fin hun er
Vi øver indkald, tjaaa det kan Funny godt
Funny i et stille øhrvlik6
Fuld fart i indkald
Hvis man skal tage selfie med Funny, så husk tandbeskytter.
Funny mente hun skulle smide sit baghoved op i mine fortænder.
et gør altså lidt ondt.



Vi har længe gerne ville ha vores inde kaniner ud i stalden. 
Så denne heste boks er blevet gjort hovedrent og definiceret.
Så kom Ninus (Min kærestes  søn kanin ) og Ups ud boksen.
Da det er 2 Han kaniner, så blev dem hurtige løsning at de må skifte til at rende fri i heste boksen, indtil vi får sat hegn op. 

UPS søger stadigvæk sit nye hjem.

Min egen Bonus får lov til at blive inden for i huset







 
Funny nyder at være uden for og ha lidt alene tid med sin mor aka mig.
Grisen  Linda, har været uden for i ca.1 1/2 time Og resulterede i at hun fik den store  heste boks og ekstra lækker mad idag.


Linda kan virkelig trække torsk i land, når hun sover.

Vores Volvo er blevet pyntet, så nu den ved at være en rigtigt hunde bil.

Jeg har gået mange skridt, forhold til hvad jeg plejer.
 Imens jeg har gået hjemme.
Det kan mærkes men på den gode måde. 

Ellers har jeg fået ordnet køkkenet og hønse hegnet.

Og ja selvom jeg er syg, tåler jeg ikke at dovne i flere dage.

Ja elsker at sove længe men det er ikke det samme som at kun ligge i sengen og se film.

Det har jeg dog ikke noget imod men ikke flere dage i streg.
Så selvom jeg har brug for at lavet noget.

Og min dejlige kæreste Torben er blevet færdig med det nye gulv i vores nye stue.
Det er blevet super godt, nu skal vi bare ha  sat lister på også båret møbler ind. 

Glæder mig sådan til at se de færdige resultater af hans næste projekter 😀



Ingen kommentarer:

Send en kommentar