onsdag den 30. januar 2019

R.I.P NICK

Hmm... Der findes gode og dårlige ting, ved at ha dyr.

I den sidste uge tid havde min tysk kæmpe schecke, Nick tabt sig.

Jeg  gav Nick og Tess ekstra foder, men det virkede desværre ikke 😭

Jeg er lige kommet ind efter at ha været ude ved kaninerne.

Der møder mig et frygtelig syn, søde Nick ligger død, oven på et par spinat blade....
Som jeg gav ham igår aftes.

R.I.P NICK  ❤
Sødeste Tysk Kæmpe Schecke dreng ❤

Nick kom til os i sensommeren  2018 

Da jeg skulle vælge hankanin  gik jeg efter den største hankanin i kuldet.

Men den størreste han var  alt forsigtigt, og  ikke til at komme i nærheden af.

Men faldt så for den mindste hankanin  Nick, han var forsigtigt men meget modig og nysgerrig  😍

Det gjorde at det blev Nick 
Dejligste "lille" på en skøn sensommer aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar